jarak antara kita masih rahsia

jarak antara kita masih rahsia

Tuesday 27 December 2011

i miss my A'A....

olaaa...hahaks..!
ary ni aku g umah Athirah Azhari...
my bff ever... (:
rndu gler kt dye..lme tol x jmpe...aku leyh g umah dye ni pown sbb nak bgi hdiah bezday kt Athirah...
mula2 ingt nak pos jew...
then.,,mak aku ckap..
"jom la p rumah Athirah...boleh jumpa dengan family dia sekali..dah lama tak jumpa."
"nanti nak balik asrama dah..."
well,,ok laa...hahah...



hmm..ni la hdiah yg aku nak bgi kat Athirah...
tpi hdiah ader lam pper bag tu la...heee..malu plak nak tnjuk...
and yg kt luar tu...kad aku buat sndri special tok Athirah... (:
bkan tanak beli...mmg cntik2 yg d jual tu...
tpi demi bff aku..aku snggp wat sndri....bru best..!

agak2 nyer Athirah dah bukak kew blom ea hdiah tu..???
msti dah kowt...arap2 dye suka la,kan..


No comments: