jarak antara kita masih rahsia

jarak antara kita masih rahsia

Saturday 24 December 2011

my morning day



owh..goooood morning..... (:
hehehehe....cantik sngt waktu pgi hari ni..heee...
hari ni kul 9.30 mak akn ikowt rombongan pihak lelaki g meminang....
hmm...anak sedara sepupu aku yang nak bertunang..
muda2 g dah jdi maksu..heheh..bngga sat..!

mmndangkan aku x prgi..
so,,bju aku dah siap bsuh..
dah siap sidai bru jew jap tdi...
dah siap sapu smpah....
dah siap kmas umah.....
dan aku mula snyi dan bosan dok umah sorang2... (: heee..
skang dah pkul 11..hmm...
mlas la plak nak study...jap g la usya sejarah jap... :D
bila la abg aku nak blik nih..boring dah ~ ~
x der org aku nak kcau dan d kcau...hahahah...

pgi aku msih indah...soooo,,,aku nak nikmati puas2..hehe...
nak nyanyi laa..x der owg kt umah pown...leyh try step dance bru...
i just love today's morning so much...
*wlaupown tggl aku sorang jew... (: 



No comments: