jarak antara kita masih rahsia

jarak antara kita masih rahsia

Monday 5 December 2011

mood for today..!

Baru jew blik dri klinik...ulser pnuh dlam mlut..
mmg tak boleh mkan ape2 lgi wat mse ni...
hmmm...then,,,,
bila dah smpai rumah tercetus satu kjadian yg mmbuatkan mak aku mrah kt abg aku...
msalahnyer abg aku da kt tmpat keje...
mak aku mrah pown bkan dye dgr..
soo,,,aku la yg jdi mngsa tmpat mak aku lpaskan kmarahan dye..
dgn mlut aku sakit..seriously,,aku mmg trasa hati sngt dgn mak aku..
ni bkan kli prtma..dri aku kcik lgi slalu mcam ni..
tpi bila time mak aku mrah kt aku...mmg sah2 mak aku tunggu aku ada kt umah dlu bru mrah..
mak aku x lpas plak mrah tu kt abg aku..
dlu aku ingt bila abg aku blik mak aku mrah dye tpi x pown..
smpai skang mak aku still akn lpas mrah kt AKU..!
mood sekarang : terasa hati-sedih-geram-nak nangis..~ ~

No comments: