jarak antara kita masih rahsia

jarak antara kita masih rahsia

Sunday 13 October 2013

petanda apakah semua ini,.?

aneh..
perasaan..apa yang dirasa..
itulah..sukar dimengertikan....
apa yang ingin dia cuba sampaikan..
kenapa..mengapa...
pelik..
terkadang rasa tidak suka...
rimas dengan apa yang diucapkan..

namun dia tetap memberi petanda..
sering..
walaupun tidak seiring..
adakah ini petanda...
yang ku harap dari Illahi...

susah..sukar..
hanya itu yang dirasa kini..
hati yang kau beri..
masih belum mampu untuk ku sambut kini..
maaf..

bicara manismu..
aku rasa perit untuk didengari..
mengapa...
kerana ku tidak mahu perhubungan seperti itu..
buat masa ini...
biarlah aku mencintai..
setelah aku halal bagi seorang lelaki...

saat itu..baru aku akan mencintai..
seorang lelaki yang aku gelar suami..
maaf..
buat kesekian kali...
aku mohon maaf tulus dari hati..

aku hanya hamba yang kerdil..
masih bertatih di muka bumi..
masih tergapai-gapai...
mencari sinar Illahi...
cintaku sepenuhnya cuba diberi pada yang Esa..
ku harap kau mengerti..

sebak..
mengenang dosa-dosaku yang menggunung tinggi...
memikirkan itu...
membuatkan hatiku manjadi sebu..
untuk menerima cintamu..
bagiku..
masih belum sampainya waktu..

maaf..
hanya itu yang mampu ku beri..

2 comments: