jarak antara kita masih rahsia

jarak antara kita masih rahsia

Monday 9 September 2013

Just feel like to talk more..


Malam yg dingin..
seluruh pnghuni alam sudah pun berpisah dengan roh dari jasad utk smentara..
kdg2 aku terfkir...sampai bilakah aku akan terus mnikmati rahmat Allah yg seketika di dunia ni..
aku memerhati sekeliling...
tiada satu pun kecacatan yg Allah bagi..
kdg2 kita sbagai manusia/khalifah yg tidak tahu mnghargai...
mungkin kerana sgala rahmat yg Allah beri kekal sbagai halusinasi...
sebenarnya tidak...
nikmat Allah sangat jelas utk diteliti...
cuma kita yg masih tidak sudi utk terus memerhati dan mnghargai...


kebanyakannya msih mementingkan dri sndri..
tidak peduli lnsung akan org sekeliling..

Jalan yg dlunya gelap..kini terang kembali..
di bawah dermaga dewa ini...
dengan kekuasaan Illahi..
apa yang aku cari kini telah aku temui...
hanya Engkau yg mngetahui...

Apa yg aku kesali tidak ingin lagi aku ingati..
apa yg ada hanya luka di hati..
takkan aku biar luka itu berdarah kemabali..
kerana kini aku berpegang teguh pada jalan Illahi..
dan aku percaya kau akan memahami juga apa yg aku perkatakan selama ini...

'Carilah kebenaran yang sejati..kebenaran tulus suci..itulah kebenaran cinta Illahi'













No comments: