jarak antara kita masih rahsia

jarak antara kita masih rahsia

Wednesday 18 September 2013

Tired of thinking..tired of crying..

Buat ke sekian kalinya..
tidak terkira..
berapa kali aku menumpahkan air mata..
maaf..bukan ini yang ku pinta..
aku juga manusia..
bila sampai satu saat,detik dan ketika..
aku memuntahkan segala duka..
sakit..kecewa..
tiada yang pernah merasa...

bukan selalu aku meminta..meraih..
hanya kali ini..pertama kali..

.......................

aku tanak nangis..tanak..aku dah penat..
aku tanak fikir..tapi aku tetap fikir..
kenapa aku macam ni..kenapa..??
aku dah tak mampu nak sekuat dulu...

segunung masalah yang aku pendam..
dah jadi terlalu sarat..
seolah2 aku sedang mengandung..
mengandungkan kesakitan dan kepedihan..

namun,,dalam perit yang teramat..
Sang Pencipta menhantar hamba2-Nya..
kawan2 setia mendengar..
dan ada juga yang tidak mendengar namun merasa..

kata2 dari seorang sahabat..
yang tidak tahu apa2 tentang keperitan aku..

" Nothing is permanent in this wicked world,not even our PROBLEMS..
be that strong girl that everyone knew could make it through the worst,be that fearless girl,
the one who would dare to do anything,be that independent girl who didnt need a man,
be that girl that will never backed down.."

he also said....

"always remember,walau sesukar mana pun msalah tu..bila kita rasa keseorangan,
percayalah bahawa ada org yg still doakan kita..
maybe ibu kita..you'll never walk alone.."

my dear friend..thanks for all your words..
thanks for respect me..
thanks ike.. :')



this is all I can do right now..



-Ati Hinata-











4 comments:

Ahmad Syukri Ahmad said...

amboi ike

Ati Hinata said...

ehemmm....
nasihat dri seorang shabat tuuu..

Ahmad Syukri Ahmad said...

hahahahaha, ike tu acah2 je~

Ati Hinata said...

yea..maybe..tpi jati tak pnah ignore apa yg kwan2 nasihatkan..
always remember..a friend in need is a friend in deed..